ما از لگاریتم بسیار خوشمان آمده...
دوست داریم این بازی با این عددها را...
کلی عدد را جابجا میکنی،میچرخانی دور سر log انگار که قربان صدقه اش میروند!!!تقسیم میکنی تغییر مبنا میدهی و در اصل جواب تغییری نمیبینی!
بسی جالب بود...
++++++++
من عاشق مدرسه مان هستم!
بسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار زیاد!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۲۳ ساعت 20:31 توسط sadaf
|
ریاضیات موسیقی ذهن است...