ما از لگاریتم بسیار خوشمان آمده...

دوست داریم این بازی با این عددها را...

کلی عدد را جابجا میکنی،میچرخانی دور سر log انگار که قربان صدقه اش میروند!!!تقسیم میکنی تغییر مبنا میدهی و در اصل جواب تغییری نمیبینی!

بسی جالب بود...

++++++++

من عاشق مدرسه مان هستم!

بسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار زیاد!